2010. február 5., péntek

Dollzok!















Hát igen kicsit fura a cím.....hoztam nektek Twilight alapján készült babákat!(ezeket láthatod a képeken)Edwardból és Bellából 2 is van, mert az egyik maga a "rendes", hogy így mondjam a másik pedig a végén lévő sulibálon viselt ruhájukban mutatja be. Nem sok szó esett eddig Emettről. Pedig Ő is szerves része a lapnak ezért megérdemli, hogy őt is megemlítsük. Ezért tettem be róla egy már elég ismert képet. Elnézéseteket kérem mert Alicet mindig Edwrad(én) húgomként emlegetem ami nem igaz. Mert ha életkort nézünk ő a NŐVÉREM. Viszont ha azt vizsgáljuk mióta is vagyunk vámpírok akkor Én lennék a rangidős. Lehet eddig nem tudtad de akkor most felvilágosítalak van TWILIGHT SZÁLLODA gondolom az cseppetsem ér meglepetésként ha azt is hozzá teszem Kínában. (hol máshol is lenne?????????) Tehát ha szeretnél a Twilight-saga fotóival telenyomott szobában és a film alapján berendezett helységekben aludni illetve csak tartózkodni akkor szállj fe az első repülőre és IRÁNY Kína. (olyan szobát válassz ahol Edward Cullenes képek vannak) I'm Edward.....
Minek ismételjem magam?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése