2010. február 19., péntek

HHHHHHHHHEEEEEEEELLLLLLLLLOOOOOOOOO







Cím: no komment
Idő(mostani): 2010 február 19!!!!!!!!!
Előző bejegyzésem: 2010 február 7!!!!!!!!!!!!!!
Felháborodásom oka: NEM HISZEM EL, HOGY ENNYI IDEJE NEM JELENTKEZTEM ÉS TI MEG NEM HIÁNYOLTATOK!!!!!!!!!!!!!!!! Ez meg, hogy lehet? Nem tájékoztatna valaki? (ha hiányoltál akkor légy a feleségem XD)
Oké asszem kicsit lenyugtattam magam de tudjátok a férfi ego! A lényeg, hogy frissen fürgén de itt vagyok. Azóta már nővérkém is jelentkezett.Mizujs veletek drágáim? Hoztam neketek pár Eclipse-es képet és remélem tetszeni fog..... Ma megyünk Aliccel színházba ezért ha visszajöttünk hoszú beszámolót fogok tartani nektek róla.(lehet Ő is) Szoval Én megyek is készülődni!
Pápá kis drágám: I'm Edward Cullen (sose felejcs el)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése