2010. február 20., szombat

Király...




Igen a király természetesen Én vagyok és ezt senki ne merje kétségbe vonni!!!!!! A pénteki színház nagyon klassz volt részemről de szerintem ez nem csak egy irányú. Ha nem értenéd ez azt jelenti , hogy bizonyára nővérkém is jól érezte magát a kissé kezdetben "nehézkes kilátások" ellenére is. Ha szeretne majd Ő ír róla de lényeget tudjátok. Amúgy a Vizkereszt Vagy Amit Akartok-ot néztük! Hoztam pár elég érdekes képet. Amikor először láttam őket elég nehéz volt visszafognom nevetésemet az erős meglepetséggemmel fűszerezve.(nem is sikerült XD) Csekkold őket!
Engem tilos kinevetni! I'm EDWRAD......Ja most jut eszembe hoztam nektek pár oldalt:
http://quizilla.teennick.com/quizzes/8796182/melyik-twilight-karakter-lennellanyok
Ezen az oldalon egy teszt elvégzésével megtudhatod melyik szrereplő lennél a Twilight-ban. (lányoknak)
http://quizilla.teennick.com/quizzes/8768821/ki-illik-hozzad-leginkabb
Ezen az oldalon pedig ugyanúgy a teszt elvégzésével megtudhatod ki illik hozzád?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése