2010. január 16., szombat

Beszámoló...



Avatár...
Nekem nagyon tetszett a film.Tele van jó jelenetekkel,habár az alap sztori kicsit uncsi...Én a szüleimmel néztem Kecskeméten 3D-ben.
Nagyon atom volt, mintha mi is ott
lettünk volna köztük.Mint tudjátok egy jelenetet kivágytak belőle,amit szerintem nagyon jól tettek, mert így legalább kisebbek is megnézhetik. Az alap sztori:Egy béna férfi aki katona,elvesztette a báttyát és neki az avatárrá fejlődött testében kell enküldenie a navikat az Életfától,de már túl késő és a navik nem bíznak már meg benne. A harc amiben ő és barátai navi testbe bújva harcolnak az Életfáért...A többit megtudjátuk ha megnézitek a filmet.Szerintm jó, de vannak olyanok is akik szerint sz... úgy ahogy van.Szerintem érdemes megnézni...(Ha moziban nézed ne igyál sokat mert 3 órás a film és kár kihagyni belőle egy percet is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése