2010. január 7., csütörtök

Suli!



Nagy fájdalmunkra mint azt ti is tudjátok mi is járunk suliba. És akár van 100 vagy esetleg 1000 év tapasztalatod nekünk is kicsit küzdeni kell a modern világgal. (bár nem vagyok nagyképű de én és drága hugocskám jól boldogulunk) Remélem megfogadtad a tanácsomat és megnézted, sőt elolvastam a NEW MOON-t! És most bocsánatotokért esedezek mert nagy hibát vétettem. Azt mondtam az Eclipsenek július 30.-án lesz a bemutatója, nos tévedtem mert JÚNIUSBAN lesz. És ez már 100%. De a tévedésemet leszámítva végül is legalább előbb lesz mint gondoltam.
ez az egyik kedvenc jelenetem és persze azért pont egy olyan részt amin vagyok rész ESIK A HÓ! Mint köztudott mi(vámpírok) szeretjük a hideget és ha felhősebb az ég, tudjátok így könnyebb az álcázódás. És így ez sokkal kényelmesebb számunkra ráadásul a tél örömeit is kiélveszhetjük. Például én és szeretett Alicem holnap megyünk a korcsolyázni. Pár vámpír és vérfarkas családtaggal és baráttal. Nem nevezném meg névszerint őket mert hosszú a lista. Tehát te is élvezd ki a tél örömeit! Amúgy azért ezt a képet választottam mert a New Moon-ban ez az egyik kedvenc részem.
Alice van mert itt az övé mindent elismerésem még ha nincs is nagyon nagy szerepe. Most már megyek, mert nagyon szomjazok egy kis ember vérre. Persze vega maradtam, csak poénkodtam, persze a szomjas vagyok rész teljes mértékben igaz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése