2010. január 22., péntek

Én!!!!!






Hát igen ha nem jöttél volna rá akkor egy kicsi rólam lesz szó!(mondjuk azért is ezt a címet adtam mert nagyon egoista vagyok, de ez köztudott) Na szóval......Milyen lett a bizid? Meg kell mondjam mi vámpírok nagyon jól odatettük magunkat(mint mindig), ezért szép jegyeket szereztünk!!!(lehet tapsolni) Köszönjük, köszönjük! Ja és lécci a virágokat az öltözőnkbe kérjük! Azonkívül kicsit élveztük a telet is és elmentünk korizni, ahol én jól szórakoztam, de Alice majd nyilatkozik az ő nevében is. Hoztam egy képet szokás szerint magamról, ahol fogok egy kisbabát. Hát igen mindig mondtam, hogy született APA vagyok!! A másik két képen szerintetek ki lehet??? Gondolkozz!! Hét persze, hogy ÉN!!!! Nem mondom, hogy nagyon sexy gyerek voltam, de mondjuk úgy szép voltam a magam módján! Azért kárpótoljon titeket az, hogy lassan de felcseperedtem és behoztam szépségbeli hiányaimat. Köszönöm, hogy nem nevettél ki, de ha esetleg mégis megtetted volna akkor most nagyon csúnyán nézek rád....... Most megyek és fárasztok mást a hülyeségeimmel! PÁS! Ja és ne feledd: I'AM EDWARD CULLEN- alias a született Apa és Isten!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése