2010. január 5., kedd

Újra itt! (2)


Sziasztok!
Újra itt vagyunk...És most már én is jelentkezem:)
Bátyámnak igaza van, ha nem szereted a Twilight-t akkor nem ajánlatos naponta ezt a blogot fürkészned;)Mint már tudjátok mi nem tudtunk jelentkezni az ünnepek alatt, mert konkrétan én nem tartózkodtam Forks-ban.Egy kicsi változás lesz itt,szóval ne lepődj meg.
A szünetem remekül telt csak egyet bántam, hogy nem volt hó.Így csak sárban tudtunk szórakozni...:( Reméljük nektek is jól teltek az ünnepek. Sok jó dolgot hozott a Jézuska és élményekben gazdag újévetek volt.
Boldog újévet kívánunk nektek!
A vámpír fanok figyeljék a blogot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Igyekszünk mindennap írni, ha lesz rá lehetőségünk...
Húzzatok bele tanulás szempontjából, mert már csak pár hét és itt a félév.Biztos vagyok benne, hogy senkinek nem hiányzik a rossz bizi ; )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése