2010. január 25., hétfő

Sok(k)!










Most elég sok hírt hoztam neked.Lehet kicsit hosszúra sikerül de azért olvasd végig, please!Első: hoztam egy kis infót drága és szeretett feleségemről. Ha nem rémlene ki is az Bella Swan, de most nem konkrétan róla hanem Kristen Stewart-ról. Nem akarok nagyon semmit mondani róla csak annyit, hogy új filmjéről hoztam az infót, mégpedig ebben a cikkben olvashatsz róla!(készülj fel mert egy kicsit més mind az eddigi szereplései)" És tényleg. Kristen Stewart megmutatja - nem csak, azt hogy mire képes színészileg, de igazából mindent, amit csak bevállalt. Új filmjében, a Welcome to the Rileys című drámában keményen nyomja, egészen pontosan egy tinédzser prostituáltat játszik. Kristen Stewart a Twilight-saga pihenő szakaszaiban be-beugrik még néhány filmbe, hogy megcsillogtassa színészi tehetségét - mint a The Runaways, a The Yellow Handkerchief és most dobbantott a Welcome to the Rileys című drámában. Jól csinálja a csaj, így érdemes építeni a karriert, és nem kell beparázni egy-két durva szereptől. Induljunk csak ki abból, hogy Jodie Foster is befutott színésznő lett, pedig gyerekszínészként ő is prostituáltat alakított Robert DeNiro mellett a Taxisofőr című filmben, és nem árt itt megemlítetni, hogy ezért a mellékszerepért Oscar-díjat kapott. A sztori nagyon drámai: Doug és Lois Riley lányát megölik, amin a család képtelen túltenni magát. Lois magát hibáztatja a történtekért, és többet ki sem teszi a lábát a házból, így Doug úgy dönt, máshol keres vigaszt, esetünkben egy pincérnőnél. Ám amikor a férfi újdonsült szeretőjét is elveszíti, elege lesz, és neki vág a világnak. Persze kiköt egy sztriptíz bárban, ahol egy 16 éves prosti felajánlja neki szolgálatait. A pasi viszont inkább a lány megmentőjét látná magában, mint egy újabb kliensét. Az már tiszta sor, hogy ki lesz a prosti - Kristen Stewart, ha valakinek nem jött le -, a pasit viszont a Maffiózók imádni való sztárja James Gandolfini alakítja, ami jóóóóó."
Remélem kedvedet találtad ennek a "kis" szövegnek az olvasásában.(információ:neon)
Még mindig hoztam pár képet Kristen-ről: Január 12.-én tűnt fel a Park City repülőterén és mint láthatod cigivel a kezében. Ennye-bennye. Ennyit róla.
Szintén ezen a napon ÉN( Robert Pattinson) a Hope For Haitti nevezetű projectén dolgozott Londonban. Ezek a képek pontosabban a repülőtéren készültek. Hát igen mindenki itélje meg maga kedve szerint a képeket mert nem éppen ezeken festek a legfessebül.(ezt aztán meg mondtam) Plussz még hoztam pár képet az egyik új filmemről Remember Me.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése